Zrovna hledáme

Aktuálně hledáme novou kolegyni do pražského týmu na pozici Payroll Consultant. V Praze byste spolupracovala se zkušenými kolegy, kteří jsou z oboru a každý má na starosti svěřeného klienta popř. více menších klientů. Našimi klienty jsou výrobní společnosti, společnosti z oboru IT, máme významné klienty z oboru automotive nebo farmacie.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. SŠ vzdělání
  • Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
  • Nejméně 5 let pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví a zkušenosti s kompletní mzdovou uzávěrkou.
  • Nutná znalost angličtiny B2
  • Dobrou znalost MS Office především Exelu.
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
  • Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
  • Výhodou bude znalost mzdového SW, zvláště Permu 3 nebo KS Profi.
  • Aktivní řidič, oprávnění skup.B

 

Co vám můžeme nabídnout

  • Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
  • Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
  • Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
  • Možnost využití anglického jazyka
  • Benefit pro volný čas.
  • Přátelskou firemní kulturu.
  • 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
  • Flexibilní pracovní doba
  • Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
  • Možnost využití osobního kouče
  • Příspěvek na dovolenou

 

Místo pracoviště: Na strži 1702/65, Praha
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Aktuálně hledáme novou kolegyni do pražského týmu na pozici Assistant of Payroll Department. V Praze byste spolupracovala se zkušenými kolegy jako support mzdových účetních. Budete mít na starosti také administrativu spojenou s chodem kanceláří mezi jednotlivými pobočkami a zajišťovat marketingovou podporu obchodního týmu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. SŠ vzdělání
  • Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
  • Nejméně 2 roky pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví.
  • Nutná znalost angličtiny B2
  • Výbornou znalost MS Office především Exelu a PowerPointu.
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
  • Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
  • Aktivní řidič, oprávnění skup.B a ochotu cestovat

 

Co vám můžeme nabídnout

  • Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
  • Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
  • Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
  • Možnost využití anglického jazyka
  • Benefit pro volný čas.
  • Přátelskou firemní kulturu.
  • 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
  • Flexibilní pracovní doba
  • Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
  • Příspěvek na dovolenou

 

Místo pracoviště: Na strži 1702/65, Praha
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Aktuálně hledáme novou kolegyni do prostějovského týmu na pozici Payroll Consultant. V Prostějově byste spolupracovala se zkušenými kolegy, kteří jsou z oboru a každý má na starosti svěřeného klienta popř. více menších klientů. Našimi klienty jsou výrobní společnosti, společnosti z oboru IT, máme významné klienty z oboru automotive nebo farmacie.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. SŠ vzdělání
  • Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
  • Nejméně 5 let pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví a zkušenosti s kompletní mzdovou uzávěrkou.
  • Nutná znalost angličtiny B2
  • Dobrou znalost MS Office především Exelu.
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
  • Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
  • Výhodou bude znalost mzdového SW, zvláště Permu 3 nebo KS Profi.
  • Aktivní řidič, oprávnění skup.B

 

Co vám můžeme nabídnout

  • Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
  • Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
  • Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
  • Možnost využití anglického jazyka
  • Benefit pro volný čas.
  • Přátelskou firemní kulturu.
  • 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
  • Flexibilní pracovní doba
  • Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
  • Možnost využití osobního kouče
  • Příspěvek na dovolenou

 

Místo pracoviště:Olomoucká 2903/37, Prostějov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Napište nám

Chcete k nám do týmu?
Napište nám

    Osobní informace

    Vyplňte následující informace a odešlete.






    Souhlasím s pravidly pro zpracování osobních údajů.