Zrovna hledáme
Aktuálně hledáme novou kolegyni do pražského týmu na pozici Payroll Consultant. V Praze byste spolupracovala se zkušenými kolegy, kteří jsou z oboru a každý má na starosti svěřeného klienta popř. více menších klientů. Našimi klienty jsou výrobní společnosti, společnosti z oboru IT, máme významné klienty z oboru automotive nebo farmacie.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min. SŠ vzdělání
- Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
- Nejméně 5 let pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví a zkušenosti s kompletní mzdovou uzávěrkou.
- Nutná znalost angličtiny B2
- Dobrou znalost MS Office především Exelu.
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
- Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
- Výhodou bude znalost mzdového SW, zvláště Permu 3 nebo KS Profi.
- Aktivní řidič, oprávnění skup.B
Co vám můžeme nabídnout
- Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
- Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
- Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
- Možnost využití anglického jazyka
- Benefit pro volný čas.
- Přátelskou firemní kulturu.
- 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
- Flexibilní pracovní doba
- Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
- Možnost využití osobního kouče
- Příspěvek na dovolenou
Místo pracoviště: Na strži 1702/65, Praha
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Aktuálně hledáme novou kolegyni do pražského týmu na pozici Assistant of Payroll Department. V Praze byste spolupracovala se zkušenými kolegy jako support mzdových účetních. Budete mít na starosti také administrativu spojenou s chodem kanceláří mezi jednotlivými pobočkami a zajišťovat marketingovou podporu obchodního týmu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min. SŠ vzdělání
- Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
- Nejméně 2 roky pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví.
- Nutná znalost angličtiny B2
- Výbornou znalost MS Office především Exelu a PowerPointu.
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
- Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
- Aktivní řidič, oprávnění skup.B a ochotu cestovat
Co vám můžeme nabídnout
- Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
- Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
- Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
- Možnost využití anglického jazyka
- Benefit pro volný čas.
- Přátelskou firemní kulturu.
- 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
- Flexibilní pracovní doba
- Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
- Příspěvek na dovolenou
Místo pracoviště: Na strži 1702/65, Praha
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Aktuálně hledáme novou kolegyni do prostějovského týmu na pozici Payroll Consultant. V Prostějově byste spolupracovala se zkušenými kolegy, kteří jsou z oboru a každý má na starosti svěřeného klienta popř. více menších klientů. Našimi klienty jsou výrobní společnosti, společnosti z oboru IT, máme významné klienty z oboru automotive nebo farmacie.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min. SŠ vzdělání
- Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
- Nejméně 5 let pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví a zkušenosti s kompletní mzdovou uzávěrkou.
- Nutná znalost angličtiny B2
- Dobrou znalost MS Office především Exelu.
- Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
- Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
- Výhodou bude znalost mzdového SW, zvláště Permu 3 nebo KS Profi.
- Aktivní řidič, oprávnění skup.B
Co vám můžeme nabídnout
- Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
- Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
- Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
- Možnost využití anglického jazyka
- Benefit pro volný čas.
- Přátelskou firemní kulturu.
- 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
- Flexibilní pracovní doba
- Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
- Možnost využití osobního kouče
- Příspěvek na dovolenou
Místo pracoviště:Olomoucká 2903/37, Prostějov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva